Перелік питань для письмового тестування з метою визначення рівня знань законодавства у сфері освіти
16.07.2019, 14:38

СИТУАЦІЙНІ ЗАВДАННЯ

1.Згідно з планом роботи класного керівника 5 класу було заплановано екскурсійну поїздку з учнями класу до краєзнавчого музею. У запланований день для поїздки на екскурсію біля школи стоїть автобус, в автобусі присутні діти та батьки, а класний керівник не прийшов. Які дії керівника закладу освіти?

 

2.Учитель захворів і не повідомив адміністрацію про свою хворобу. Почався урок і черговий педагог доповів, що у класі відсутній учитель. Які дії керівника?

 

3. Учителі нарікають на те, що планування роботи закладу освіти дуже обємне та неефективне. Запропонуйте алгоритм напрацювання оптимального, практико зорієнтованого річного плану роботи.

 

4.Заступник директора школи подав на затвердження розклад уроків. На що, в першу чергу, директор школи повинен звернути увагу?

 

5.Учень 9 класу не зявився на ДПА. Алгоритм подальших дій директора закладу освіти.

 

6.Учень 7 класу не відвідує школу більше 10 днів. Складіть алгоритм дій.

 

7.Учень 5 класу на уроці фізичної культури отримав травму. Складіть алгоритм дій.

 

8. До керівника закладу звернувся вчитель з вимогою призначити його класним керівником, тому що йому присвоєно «вищу кваліфікаційну категорію», він має великий стаж роботи педагога. Які дії керівника школи?

 

9. До Вас, як до директора школи, звернувся батько учня з проханням оформити його дитину на інклюзивну форму навчання. Які Ваші дії ?

 

10. До керівника закладу загальної середньої освіти звернувся батько учня з приводу надати йому консультацію, у яких випадках учень може бути звільнений від ДПА. Яку консультацію може надати керівник школи?

 

 

11.До директора школи звернувся вчитель з проханням пояснити різницю між роботою за сумісництвом та суміщенням посад. Яку консультацію можна надати даному вчителю?

12.До керівника школи звернулася учителька, одинока мати, з проханням надати їй додаткову соціальну відпустку під час освітнього процесу. Які дії керівника?

 

13. Під час навчального року вчитель просить надати їй відпустку за сімейними обставинами – хоче поїхати у двотижневу весільну подорож. Які дії керівника?

 

14. До директора школи звернувся вчитель з проханням пояснити йому, у яких випадках надається додаткова відпустка на дітей? Яку консультацію можна надати даному вчителю?

15. До директора школи звернулася одинока мати, яка виховує двох дітей до 15-ти років з проханням пояснити їй чи має вона право на додаткову відпустку тривалістю 17 календарних днів. Яку консультацію можна надати даному вчителю?

16. До директора школи звернулася співробітниця-сумісник з приводу отримання додаткової соціальної відпустки на дітей. Який алгоритм дії директора школи?

 

17. До керівника закладу освіти звернувся вчитель з проханням прийняти його

на роботу. Які дії керівника школи?

 

18. До керівника закладу звернувся вчитель-сумісник з проханням надати йому консультацію з приводу тривалості робочого часу за сумісництвом. Яку консультацію можна надати даному вчителю?

 

19. До керівника школи звернувся новопризначений молодий спеціаліст з проханням надати йому консультацію стосовно поняття «посадова інструкція». Яку консультацію може надати керівник закладу?

 

20. Молодий спеціаліст звернувся з проханням до керівника школи надати йому консультацію щодо звільнення з роботи «за власним бажанням». Яку консультацію може надати керівник закладу?

 

ІІ ЕТАП. РОЗВ’ЯЗАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ

№ з/п

Мета

Кількість

завдань

Тривалість виконання

Критерії

Оцінювання результатів виконання завдань

Максимальна кількість балів

 

З’ясування спроможності кандидатів використовувати свої знання і досвід під час виконання посадових обов’язків

2

1 год. 20 хв.

Обгрунтоване

вирішення ситуаційного завдання

Аналітичні вміння

Грунтовно аналізує ситуацію

2

2

Аналізує ситуацію поверхнево, не враховує окремі моменти

1

Вирішення ситуаційного завдання спонтанне, неаргументоване

0

Вміння приймати ефективні рішення

Дії передбачають вихід з ситуації , альтернативні варіанти

2

2

Дії вирішують ситуацію частково

1

Дії не передбачають виходу з ситуації

0

 

Примітка: Оцінювання професійної компетентності кандидатів за кожною окремою вимогою під час розв’язання ситуаційних завдань здійснюється конкурсною комісією не пізніше ніж протягом трьох робочих днів після їх розв’язання на засіданні відповідної комісії. Оцінювання здійснюється індивідуально після обговорення відповідності професійної компетентності кандидата за кожною окремою вимогою на засіданні конкурсної комісії шляхом проставлення балів, які вносяться до відомості про результати розв’язання ситуаційних завдань.

Остаточною оцінкою у балах за кожною вимогою під час розв’язання ситуаційного завдання є середнє арифметичне значення індивідуальних балів, виставлених членами конкурсної комісії. Кандидати, які під час розв’язання ситуаційного завдання отримали середній бал 0,5 або нижче за однією з вимог, а також кандидати, які не з’явилися для розв’язання ситуаційних завдань, вважаються такими, що не пройшли конкурс. Такі кандидати не допускаються до розв’язання наступного ситуаційного завдання та чергового етапу конкурсу.

 

ІІІ етап. ПУБЛІЧНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ

МЕТА

Тривалість

виконання

Критерії

Оцінювання виконання завдань

бали

Максимальна кількість балів

Оцінка відповідності професійної компетентності кандидата

До 45 хв.

Авторська оригінальність

 

впровадження інноваційних, творчих проектів, організація і забезпечення сучасного освітнього процесу в навчальному закладі

2

 

2

в роботі використані авторські напрацювання

1

стандартна робота, яка не відрізняється авторською індивідуальністю

0

 

Зміст доповіді

 

 

 

обємність напрацьованого матеріалу, аргументація поданих фактів, результативність запропонованих пропозицій

2

2

порушено логіку виступу. Неповне представлення результатів роботи, невідповідність аргументації наведених фактів

1

немає представлення результатів роботи, відсутність дослідження основної теми

0

Ділові та вольові якості доповідача

 

 

 

 

 

Вміння давати

вичерпні відповіді на запитання

Креативність доповідача, його емоційна врівноваженість, особистий стиль викладу доповіді

2

 

2

 

 

 

 

 

 

2

невпевненість в собі, відсутність творчої ініціативи, дискусії

1

доповідач уникає контакту, агресивний, не готовий до дискусії

 

 

0

Відповідь грунтовна, містить переконливі аргументи

 

2

Відповідь чітка, але не повна

 

1

Відповідь формальна, не відповідає змісту запитання

0

 

Примітка: Оцінювання публічної презентації кандидатів здійснюється кожним членом конкурсної комісії індивідуально шляхом виставлення балів. Остаточною оцінкою публічної презентації у балах є середнє арифметичне значення індивідуальних балів, виставлених членами конкурсної комісії. Кандидати, які під час проведення публічної презентації отримали середній бал 0,5 або нижче за однією з вимог, а також кандидати, які не з’явилися для проведення публічної презентації, вважаються такими, що не пройшли конкурсний відбір та не можуть бути включеними до загального рейтингу.

Категорія: Мої файли | Додав: Тимофій
Переглядів: 71 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar